Zorgeloos genieten met Caressi: Tips en onderhoud, altijd binnen handbereik.
1. Keukenspeciaalzaak of eindgebruiker?
Wij vragen je om een servicemelding te maken bij je keukenspeciaalzaak. Hierdoor ontvangen wij een aankoop referentie en kunnen we je zo snel mogelijk helpen met de juiste onderdelen of een reparatie bezoek.
2. Service formulier
Wij vragen de keukenspeciaalzaak altijd om een serviceformulier in te vullen. Als je foto's en/of een filmpje hebt, dan zal dit uiteraard bijdragen aan een snelle afhandeling.
3. Onze service-afdeling
Zodra we de servicemelding hebben ontvangen van de keukenspeciaalzaak, beoordeelt onze service-afdeling wat de meest geschikte oplossing is om jouw probleem op te lossen. In sommige gevallen kan het opsturen van een onderdeel het probleem al oplossen. In complexere gevallen zullen wij een servicemonteur inschakelen.
Servicemonteurs (indien nodig)
De servicemonteurs zullen rechtstreeks contact met je opnemen voor het inplannen van een afspraak. Zo hopen wij dat je zo snel mogelijk weer gebruik kunt maken van je Caressi-product.
